
Waarom is er nood aan Meer dan Groen voor mij, een net 60-jarige leraar?
De positieve, opbouwende grondtoon om aan politiek te doen,
het ijveren naar goede en betaalbare zorg voor iedereen,
het inzetten op een gezonde en natuurminnende akkerbouw in onze gemeente,
het streven naar een veiliger en toegankelijker vervoer (openbaar/fiets/wandel),
het opkomen voor en realiseren van meer gelijkheid door ook grote vermogens te laten bijdragen,
kortom het zorgen voor een aangename, gezonde, veilige en duurzame leefomgeving en dat in heel onze gemeente.
Daarom maak ik graag deel uit van ons project Meer dan Groen.