
Greet Van Moer, leerkracht in Leefschool De Sterappel én met een groen hart geboren, vulde na enige aarzeling 6 jaar geleden de lijst van Groen aan.
Vanop de 19de plaats kon ze een zitje in de gemeenteraad bemachtigen. Ze startte de voorbije bestuursperiode als gemeenteraadsvoorzitter. Na 3 jaar ruilde ze haar zitje om en werd gemeenteraadslid en fractieleider van Groen.
Ze wil als lijsttrekker opnieuw haar rol spelen op lokaal niveau. Ze profileert zich onder andere in de thema’s: onderwijs, diversiteit, jeugd, sport, sociale cohesie en gezonde leefomgeving.